sobota, 20 lutego 2021

286. Chusta Klaziena.

  Po mojej dość długiej nieobecnośći przychodzę pokazać chustę Klaziena, którą wykonałam z włóczki Yarn Art Flowers w kolorze 298. 

 Na którymś z etapów popełniłam błąd, i w żaden sposób nie mogłam się połapać, gdzie to się stało. Prułam kilka razy i niestety dalej się nie zgadzało ze wzorem. W końcu postanowiłam nieco improwizować. Bałam się, że chusta może się źle układać w tym miejscu. Jenak po zblokowaniu wszystko ładnie się wyprostowało. 

 Cieżko mi było uchwycić piękne kolory tej chusty.






  Bardzo tęsknię za wiosną, za kwiatami, za zielenią w ogródku...

Dlatego też od tygodnia pędzę hiacynty :) 

 Jeśli ktos nie wie o co chodzi, to cebuki tych kwiatów sadzi się jesienią w ogródku, w doniczce lub w gruncie, żeby zimą przeszły okres chłodu, a następnie wnosi do domu, gdzie rosną i zakwitają w ekspresowym tempie. Takie właśnie pędzone hiactynty, pięknie kwitnące spotyka się wczesną wiosną w wielu sklepach.  

 Zdjęcie było robione kilka dni temu. Dzisiaj już pąki kwiatów wyrażnie wystaja spośród liści :)




 W lecie pokazywałam swoje dwie petunie, na które przypadkiem trafiłam w sklepie ogrodniczym. Jedna to Glacier Sky a druga to Lightening Sky. Pokazywałam je tutaj. Nigdy wcześniej takich nie widziałam. Bardzo mi było żal,że za rok ich nie będę miała, więc postanowiłam je przezimować. I choć jesienią wyglądały bardzo marnie, to obcięłam wszystkie pędy, przesadziłam do mniejszych doniczek i wniosłam do domu. Nie zajęło dużo czasu żeby z tych obciętych pędów zaczęły wyrastać nowe gałązki.

Niedawno na jednej z nich pojawiłay się pierwsze kwiaty :) 





 Pozdrawiam serdecznie :) 

25 komentarzy:

  1. Wow ileż pracy włożyłaś w tę piękną chustę! Podoba mi się efekt ombre.
    Hiacynty też bardzo lubię:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful artwork!Love! Pretty flowers !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta😀Kolory ma bajeczne,też robiłam ten wzór i rzędy się nie zgadzały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, piękne kolory, przepiękna chusta! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chustą jestem oczarowana! Mam pytanie ile włóczki na nią poszło? Wagowo albo w metrach...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tej chuście wzór się powtarza i można ją zrobić dowolnej wielkości. Ja zużyłam prawie cały motek włóczki 1000m /250g. Został mi maleńki kawałek, kulka ok 1.5 cm średnicy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Chusta jest przepiękna, nie widzę w niej błędów. Wiosna już na nas czeka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, też z utęsknieniem czekam na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna ta chusta. A wiosny czekam z utęsknieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta chusta! Wzór mało spotykany, a kolory cudowne, żywe, jak wiosenne kwiaty. Nie widać, żebyś się gdzieś pomyliła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta ! Śliczne kolory- szczególnie zachwycił mnie dół kolorystyczny tej chusty; od łososiowego przez pomarańczowy, po ciepły brąz.
    Hiacynty już teraz wyglądają pięknie i zdrowo, jak zakwitną będzie co podziwiać.
    Zachwycająca jest ta petunia, nie mogłam przejść obok niej obojętnie na targowisku. Ale sama takiej nie wyhodowałam. Też nie mogę się już doczekać wiosny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest piękna:)))też tęsknię za wiosna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta w cudnych kolorach :-)
    Też z utęsknieniem czekam na wiosnę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest ta chusta!!A o hiacyntach dowiedziałam się od Ciebie i zapamiętam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tęsknie za wiosną. Chusta jest prześliczna i nie widać w niej żadnych błędów. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta jest przepiękna w cudnej kolorystyce. Jak miło popatrzeć na wiosenne roślinki. Czekamy na wiosnę , pozdrawiam cieplutko 💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta przepiękna i świetne kolory. Hiacynty nie tylko pięknie kwitną ale i ładnie
    pachną. A na wiosnę to wszyscy czekamy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo wymagająca w stosunku do siebie, ta chusta jest bajeczna pod każdym względem:) a w tle na scianir4 widzę równie bajeczną galerię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta chusta to istne cudo. Niby nie moje kolory, ale jest tak piękna, subtelna i delikatna, że gdyby była moja, to i w tych kolorach by mi się podobała. Chyba jednak muszę chwycić kiedyś za szydełko.
    Hiacynty też uwielbiam, tylko nie wpadłam na to, żeby je samumu powsadzać do doniczek, w związku z tym kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ta chusta. Wzór nie łatwy ale wyszła w końcu super. Hiacynty uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta pięknie wyszła. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest bajeczna. Zarówno jej barwy jak i wykonanie S U P E R :) Hiacynty również sobie dzisiaj kupiłam. Będzie wiosennie:)
    Postanowiłam dokonać reanimacji swojego blogu. Może tym razem mi się uda.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta mega cudna!
    Do wiosny i kwiatów w tym roku głowy zupełnie mam... taki wredny czas dla mnie nastał :-(
    Dużo zdrówka życzę i radości z budzącej sie do życia przyrody :-)

    OdpowiedzUsuń