poniedziałek, 20 lipca 2020

278. Lipcowe klimaty.

 Samam nie wiem kiedy mi uciekły ostatnie tygodnie. Czas płynie nieubłaganie. 
W ogródku dużo się dzieje. Zakwitły pierwsze odmiany dalii. Na inne trzeba jeszcze troszeczkę poczekać. Uwielbiam te kwiaty nie tylko za to że są tak okazałe, ale też dlatego że kwitną aż do pierwszych przymrozków. Ulubione kwiaty mojego syna - słoneczniki górują nad wszystkim :) Uwielbiam ten czas gdy wszystko bujnie rośnie i kwitną kwiaty. 
Zanim uraczę wszystkich zdjęciami z ogródka, bo te o tej porze roku obowiązkowo na moim blogu być muszą, pokażę moje trzy nowe bransoletki. Wykonane z koralików Toho o rozmiarze 11.


























Uściski posyłam :) 

29 komentarzy:

  1. Prześliczne bransoletki :) Zdjęcia z ogrodu zachwycają, bardzo lubię dalie, niestety nie mam na nie miejsca, więc z tym większą przyjemnością podziwiam Twoje :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki są przeurocze, a ogrodowe ujęcia zachwycają, lipcowy ogród obfituje w liczne niespodzianki, ochy i achy ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Sporo się dzieje, też lubię słoneczniki, moje jeszcze nie kwitną :( mamy w tym roku bardzo deszczowe lato, i nie wiem czy coś z nich będzie, tak samo zresztą z kukurydzą :( zobaczymy, może sierpień będzie piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te bransoletki. Najbardziej w moim klimacie jest ta druga:)
    Kwiaty zachwycają!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te branzoletki. Podziwiam tych co umieją upleść tak pięknie, tak małe koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki, moją faworytką jest ta pierwsza. Piękne kadry ogrodowe.:)
    Ślę moc serdecznych pozdrowień.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bransoletki, szczególnie ta pierwsza!
    Masz przepiękne dalie, wiele ślicznych kolorów. Ja nie mam zbyt wiele miejsca w ogródku, miniaturki posadziłam w donicach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowe kwiaty i piękna biżuteria :) Zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bransoletki. A kwiaty jakie piekne, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki są przepiękne!!!!!Widać,że Twój ogródek jest niesamowicie kolorowy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne bransoletki! Pięknie dopasowałaś kolory. A kwiaty - obłędny widok.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, a dla siebie wybrałabym środkową :-))
    Ogród - bajeczka!
    Pozdrawiam serdecznie, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne bransoletki.
    Kwiaty budzą prawdziwy zachwyt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow szacun! kocham kwiaty, ale te bransoletki to jest taki piękna sztos, że wow ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny spacer po ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zdjęcia! Uwielbiam fotografować przyrodę, kwiaty :) A bransoletki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwity i jeszcze piękniejsze bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bransoletki a w ogrodzie ślicznie u Ciebie rośnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletki piękne! Na pewno będą pasować do różnych stylizacji :) Zdjęcia roślin robią wrażenie. Nic tak nie uspokaja jak zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletki wciągnęły Cię na dobre, są przepiękne! Ogród swoimi barwnymi kwiatami daje wiele radości, wszystkie okazy bardzo piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne bransoletki i kwiatki też. Mnie też czas leci nieubłaganie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. W ogrodzie zawsze jest co robić, ale ja nawet na to nie mam czasu, podziwiam Twoje kwiaty,są cudne.Bransoletki bardzo piękne, brakowało mi cierpliwości by taką sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj Kochana! Zauroczyłaś mnie bransoletkami i tymi cudonymi kwiatami ! Cudo ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, piankę te Twoje bransoletki, A kwiaty jeszcze piękniejsze. Napatrzec się nie mogę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne bransoletki i ogród jak zawsze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletki przecudne. Masz rękę do kwiatów i oko do zdjęć. A warzywka jakie fotogeniczne! Będą z nich zapasy na zimę. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zbiory:) Zastanawiałam się ostatnio czy już wyrywać buraczki i widzę, że chyba tak;) Z ogórków zrobiłam pyszną sałatkę do słoików, z cukinii też będę robić, a fasolkę mrożę. U mnie fasolka pierwszy rok zasadzona, ale nie wiedziałam, że powinna być na takich linkach jak u Ciebie widzę. Tylko kwiatów u mnie brak, w tym roku postawiłam na warzywa:)) Piękny ogród masz, mnie bardzo cieszy gdy coś zrywam i później ogladam słoiczki pełne przetworów:) Pozdrawiam i życzę dalszych udanych zbiorów:))

    OdpowiedzUsuń