piątek, 22 czerwca 2018

237. Druga taka.

 Nie zdarzyło mi się jeszcze popełnić dwóch takich samych haftów. Zupełnie inaczej ma się sprawa z szydełkowaniem. Są wzory, które tak bardzo przypadły mi do gustu, że wracam do nich po kilka razy.
 Dzisiejsza serwetka to ten sam wzór, który pokazywałam tutaj. Zdecydowałam się na kolorowe kordonki, bo to ozdoba na stolik mojej małej córci :)







Julia wpada do kuchni:
- Mamo, mamo! WSZYCE!!!
- Wszyce???! Gdzie? 
- Na roślinach!!! 


 Do następnego razu :) 

17 komentarzy:

  1. Wzór piękny! Dużo pracy! Podziwiam.
    A w bieli, to już by był ideał;))
    Buziaki:)
    Ps. Julcia mi się dziś chwaliła nowymi bucikami, też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      W bieli była ta pierwsza.

      PS. A to chwalipięta mała :)

      Usuń
  2. How colorful and beautiful!I love it!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka. Te kolorki świetnie się sprawdzą w dziecia pokoju :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna serwetka .Super kolorystyka.W planach też chce ją zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka, super dobrałaś kolorki.:) Mi mszyce opanowały fasolkę, bez oprysku się nie obyło. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buhahaha Wszycy nie znoszę. Mam na roślinach i jakoś muszę wytępić rozbójników.:D Wspaniała serwetka, no wspaniałość. Kiedyś starałam się nauczyć szydełkowania, ale no nie szło mi. Mówią, że to łatwizna, a ja mówię, że nie. hehe Tobie jednak wszystko cudownie wychodzi, talent i praktyka. :) Cudownego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha... niesamowita jest Twoja córcia :)))
    Serwetka śliczna, na pewno będzie ozdobą pokoiku :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak te wszyce wyglądają... :) Serwetka super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia będzie zadowolona:))śliczna serweta i świetnie się sprawdzi w pokoju małej dziewczynki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Zazwyczaj robię w bieli serwetki, ale ta bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca! Wniesie dużo radości do pokoju córci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są ulubione wzory,które chce się wypróbować w różnej kolorystyce.Obie serwetki są piękne. Pomarańcz i żółty, to ulubione kolory moich trzech wnuków,więc Juleczka też będzie zachwycona,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory przepiękne, ozdobią i dodadzą energii w każdym pomieszczeniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że taka kolorowa. Idealna dla małolata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka jest prześliczna a w Twoim wykonaniu pięknie dopracowana i zaprezentowana :)
    Aha, życzę jak najmniej wszyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ta wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń