środa, 23 marca 2011

12. Mei tai 2

Powstał też mei tai 2. Szyło mi się go znacznie przyjemniej niż pierwszy mając już w pewnym stopniu opracowany własny schemat. Piszę w ,,pewnym stopniu'' , bo nadal są drobne rzeczy, z których do końca zadowolona nie jestem lub  znalazłam łatwiejszy sposób wykonania.
Nie od dziś jednak wiadomo, że na błędach człowiek się uczy J
Tak czy siak moim zdaniem efekt końcowy nie jest najgorszy ;)


Teraz trochę technicznych informacji dla zainteresowanych ;) 


Mei tai 2 - jest wykonany z trzech warstw sztruksu i w przeciwieństwie do pierwszego jego panel jest wyprofilowany.  Ma mocno wypełnione pasy i zagłówek oraz częściowo boki.  Zagłówek można również podwiązać. Jest dwustronny.
 Dodatkowo na jednej ze stron pokusiłam się o przyszycie kieszonki zapinanej na rzep przydatnej np. na pieluszkę. Uszyłam też kaptur, który jest dopinany na guziki.

Opcja z guzikami może nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem, ale jeszcze nie dorobiłam się napownicy :o)






   Pozdrawiam cieplutko J

6 komentarzy:

  1. Super! Fajny pomysł z kieszonką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prace!!!Będe podziwiać:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! miło poznać kogoś kto ma podobne upodobania! a twoj obraz Pełni jest przepiękny! jestem pod wrażeniem!I jak widzę wyszyty na płotnie! jak tego dokonałas!? i ja bede tu cześciej zagladać pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze. Aż się cieplej robi na serduchu :D
    Obraz Pełni to pierwszy jaki wyszyłam na lnie i miałam strasznego przed tym stracha, ale doszłam do wniosku, że po prostu nie godzi się go haftować na kanwie. Stwierdzam, że początek był trochę ciężki, aż do momentu ,,przyzwyczajenia oczu'' ( przynajmniej u mnie tak było).
    Trochę przesadziłam z doborem koloru płótna, bo naturalny byłby chyba lepszy...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany ja kupiłam maszyne z myślą właśnie zeby szyc dla młodszego szkraba Mei tai'e :o)) śliczny a zółwik rewelacja. Marzę żeby mieć juz na swoim koncie takie cuda :o)

    OdpowiedzUsuń