sobota, 13 czerwca 2020

274. Cape Gooseberry koniec.

  Dzisiaj krótko i na temat. W końcu skończyłam moją miechunkę :) Haft nie jest jeszcze oprawiony i pewnie w najblizszym czasie nie będzie.  Jestem zadowolona z tego jak wygląda obrazek po skończeniu. Haftowałam na lnie marmurkowym Belfast Vintage 32 ct muliną DMC. Haft jest bardzo wymagający, bo są w nim półkrzyżyki, krzyżyki z łączonych kolorów, krzyżyki z jednej, dwóch i trzech nitek, oraz niesamowita ilość konturów w różnych kolorach, które dają się we znaki nie jednej hafciarce ;) 







Uparłam się, żeby mieć miechunkę w swoim ogródku. Wysiałam ją wczesną wiosną w doniczce i trzymałam w domu do czasu aż minęły przymrozki. Jak ktoś nie wie, to tak wygląda miechunka zanim wyda kwiaty i owoce. 




33 komentarze:

  1. Ten haft jest przepiekny, zawsze sie nim zachwycalam, podziwiam wytrwalosc w jego ukonczeniu, piekna praca, super len, super wszystko sie komponuje:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze świetnie wygląda ten haft! Moje gratulacje, widać, że do łatwych nie należał ale poradzilas sobie :) uwielbiam ten kolor lnu, muszę go dokupić. A miechunke mialam wieki temu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to uroczy obrazek. Nikt mi nie pokazał, jak się haftuje, kiedy wzrok miałam orli, a teraz to z nawleczeniem igły jest problem. Jestem więc laikiem w kwestii techniki, ale piękno widzę. Wydaje mi się, że ten haft jest dwuwarstwowy i dlatego tak naturalnie, plastycznie wygląda. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Renata!
    Thank you for your kind comment on my blog!
    I’m following now,hope you follow me back!
    I have visit many times Poland,in the past,mostly Poznan and Warsaw!
    Like your country and the Polish culture!
    Love your embroidery cross stitching and the beautiful colors and pattern!
    Have a lovely week,stay safe!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft zachwycający! Jakbyś skradła Matce Naturze jej dziecko - miechunkę! Cudo!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny haft! Te miechunki sa zachwycające!
    U mojej Babci w ogródku rosła... piękna roślina :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superb!Amazing work of art!You should frame it!

    OdpowiedzUsuń
  8. kłaniam się nisko !! Haft jest cudowny , i podziwiam za haftowanie na lnie i za te łączone kolory i mnóstwo konturów. Dal mnie nie do przeskoczenia dlatego podziwiam bardzo i gratuluje wytrwałości. Efekt za to wart poświęconego czasu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, warto było włożyć tyle pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft jest uroczy:)))a miechunka lubi się rozrastać:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft, jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ukończenia tego wspaniałego wzoru. Ja właśnie zaczęłam bawełnę i oba mam zamiar oprawić jednakowo :-)
    Ciekawa jestem Twojej oprawy, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna miechunka! wygląda jak z zaczarowanego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft jest niesamowity, pierwsza klasa i mistrzostwo świata, co tu więcej mówić... Trzymam kciuki, żeby ta żywa miechunka była równie piękna. Pozdrawiam niedzielnie i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię miechunkę. Kiedyś mieliśmy ją na naszej miejskiej działeczce. Teraz zapragnęłam znów ją mieć - w naszym wiejskim ogrodzie. Wysiałam na wiosnę - bezpośrednio do gruntu, ale nie widzę, żeby wzeszła. Jeszcze poczekam.
    Twój haft jest niesamowity !!! Uchwyciłaś wszystkie szczegóły ! Miechunka jak żywa!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. potwierdzę co napisały dziewczyny, pięknie wyhaftowane, duzo szczegółów. mam miechunkę, w bardzo suchym miejscu, zawsze się odradza, chociaż czasem kwiatów nie doczekuję. Uschnie w tamtym miejscu, gdy susza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny obrazek, bardzo pracochłonny ale warto dla takiego efektu, miechunki ślicznie wyglądają na marmurkowym tle.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny obraz- detale wręcz mistrzowskie- podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak prawdziwa!!! :) rewelacyjny haft!
    Dbałość o szczegóły by oddać jej charakter godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta roślina ale prawdopodobnie mocno się rozrasta w ogrodzie. Twój haft jest zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyszło! Haft wygląda jak żywe kwiaty! A swoją drogą stęskniłam się za tą rośliną... Pamiętam jak moja babcia uprawiała miechunkę w ogrodzie. Żałuję, że nie rośnie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny hafcik. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. Doskonale wybrany len!
    U mnie w ogródku miechunka rośnie jaka chwast, ale bardzo ją lubię i jesienią zawsze zrywam do bukietu. jest też idealna do świątecznych ozdób.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny haft!!! Misterne te koszyczki z samym szkieletem i przebijającym go owocem:-)Precyzja wykonania powalająca :-O

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten hakf bardzo mi się podoba :D Świetnie go wykonałaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycił mnie porządek haftu. Używany kolor jest również dobry. Kontynuuj pracę, przyjacielu. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wygląda Twoja miechunka, jakby była żywa. Mam w swoim ogrodzie malutki krzaczek, czekam z niecierpliwościà, kiedy się roztośnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie podziwy,które bym napisała, są zamieszczone wyżej.
    Dodam tylko, że na pewno wyhaftuję ten wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za cudo!!! Ciężko oczy oderwać:)

    OdpowiedzUsuń