niedziela, 19 stycznia 2020

261. Miechunki v 4

  Niewielkie widać postępy w mojej pracy nad miechunkami. Powód jak zwykle ten sam, zwyczajny brak czasu. Haft długo leżał odłogiem, ale teraz chcę go jak najszybciej skończyć, żeby cieszyć się efektem końcowym. Niedawno odprowadzając dzieci do szkoły zauważyłam miechunki rosnące  w rogu szkolnego obejścia, wciśnięte w żywopłot, zapomniane, zszarzałe, ale jednak wyróżniające się, na tle innych roślin. Powróciła dawna miłość do tej uroczej roślinki  :) 
Jest plan (zatwierdzony przez córcię), żeby miechunkę posiać w ogrodzie :) 

Było tak:


A teraz jest tak:







Pozdrawiam serdecznie :) 

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ten haft na cieniowanym lnie, ja też bym chciała miechunki w ogrodzie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest to wzór, trzymam więc kciuki za jego szybkie ukończenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, jakie to piękne!☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne miechunki, zarówno haft jak i te rosnące w naturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy haft szczerze to nigdy nie widziałam haftu z tymi uroczymi roślinkami, Bardzo je lubię wyglądają jak lampiony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wzór mnie zachwyca, mam go w swoich (odległych) planach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór.
    Miechunki to moje ulubione suszone rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też je lubię:) Dobrze Ci idzie.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten haft jest piękny, trzymam kciuki za jego ukończenie. Mam go od dawna w planach, ale jeszcze nawet nie zaczęłam:( Też planuję nasiać w tym roku miechunki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kibicuję! Moje ukończone leżą nieoprawione... Chcę wyhaftować bawełnę do kompletu, bo podobna gabarytowo. I oprawić oba hafty jednakowo. Ciekawe, kiedy uda mi się zrealizować mój plan... Śliczne zdjęcia zrobiłaś :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że odkurzyłaś haft. Jest tak ładny, że szkoda żeby się walał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powolutku i nawet się nie obejrzysz jak go skończysz bo warto!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik jest uroczy, a miechunki
    świetnie wyglądają w suchych bukietach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft:))miechunki miałam ale podczas przekopywania odwodnienia przepadły:Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie porzucaj już tego haftu, bo szkoda tak pięknego haftu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny haft, i u mnie czeka na swoją kolej...
    I bajeczne zdjęcia zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że wróciłaś do tego pięknego haftu. Jest przepiękny i mam nadzieję, że już uda ci się dopiąć go do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow cuda ! Bardzo mi sie podoba hafcik !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń