niedziela, 20 października 2013

102. Drożdżówki z serem i oprawiony haft.

 Niedawno znalazłam w internecine fajny i bardzo łatwy przepis na drożdżówki z serem.
Smakowały nam bardzo, dlatego niebawem znów je zrobię. Dla chętnych przepis jest tutaj.
Moim zdaniem jest godny polecenia:)
Zdjęcia były robione w sztucznym świetle.
 
 
 
 
 
 
  Jeśli mowa o robótkach to już jakiś czas temu udało mi się oprawić mój ostatni haft z serii Nimue, ale zupełnie zapomniałam go pokazać, więc robię to dopiero dzisiaj.
Ramka identyczna jak pozostałych moich Nimue.
 


A tak wygląda w towarzystwie innych haftów z tej serii. Niestety zdjęcie zrobione było w nocy, więc kolorki są trochę przekłamane.


 
 
Powstaje również kolejna robótka na drutach. Jest to szaliczek, tym razem dla mojego synka.
Niebawem go zaprezentuję.
 
 
Do następnego wpisu :)
 

 
 
 
 
 
 

28 komentarzy:

  1. śliczna kolekcja, te hafty sa przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik uroczy a drożdżówki prezentują się pysznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż tyle już wyszyłaś! Przepiękna kolekcja:) a na rogaliki się skuszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik cudowny. Kolekcja piękna:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest rewelacyjna, widzę, że jest jeszcze miejsce na kolejne obrazki.:) Drożdżówki - mniam,mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty przepiękne tylko podziwiać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściana wygląda pięknie!! Zazdroszczę Ci takiej kolekcji:) A drożdżówki wyglądają smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja. Z wielkim zachwytem patrzę na te cudne obrazy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta twoja kolekcja Nimue mnie pasjonuje już od dawna ale ja zbyt niecierpliwa jestem do takich robótek po drożdzówki zaraz biegne zn. po przepis a szaliczek wygląda bardzo ciekawie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie oprawione prace! Twoja galeria robi wrażenie!
    Drożdżówki wyglądają bardzo apetycznie, do kawusi jak znalazł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna kolekcja!!!! A drożdżóweczki idealne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie obrazki są śliczne. Bardzo mi się podobają. Drożdżówki apetyczne. Na pewno się skuszę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm drożdżówki...
    Twoja seria Nimue prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym je wszystkie zjadła:):) Kolekcja na ścianie cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna kolekcja Nimue!
    a drożdżóweczkę z chęcia bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności :) Nimue śliczna, ściana wygląda super. Szaliczek ma ładny kolor i zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudności!!! a te drożdżówki wyglądają mega smacznie. U mnie wczoraj królowały z makiem i bakaliami oraz z twarożkiem waniliowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s właśnie spojrzałam na przepis. Robię identyczne ciasto tylko daję 1 jajko i 1 żółtko

      Usuń
  18. Ciężko się oprzeć cudownym drożdżówką :) Smakowicie wyglądają. Obrazki są wyjątkowe. Piękna kolekcja już z nich powstała.

    OdpowiedzUsuń
  19. porywam ten koszyczek:) kolekcja imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bułeczki wyglądają bardzo smakowicie:) a hafty są cudne masz piękną kolekcję :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja obrazków super a drożdżówki wyglądają przepysznie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna kolekcja haftów! A kolor szaliczka świetny, bardzo "grzejący" :))).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na diecie jestem, a Ty mi tu takie pyszności pokazujesz ;o)

    OdpowiedzUsuń