sobota, 28 kwietnia 2012

51. Nagroda.

Dwa dni temu dostałam nagrodę od Anstahe    za którą bardzo dziękuję :)


Warunkiem otrzymania tej nagrody jest napisanie siedmiu rzeczy o sobie.
Trzeba również ją przyznać kolejnym 15 blogom.

Nagrodę przyznaję:

1. DOMOWE ZACISZE JAGNY
2. ROBOTKI MYŚLAMI PISANE
3. NIEPEŁNIONY ARTYSTA
4. CZARNA JAGODA
5. LADY ROTTWEILER
6. W WOLNEJ CHWILI
7. CZARODZIEJKA IGLY I NITKI
8. KASINE RÓŻNOŚCI
9. SZYDEŁKOWE CZARY MARY
10. RÓŻNOŚCI DLA PRZYJEMNOŚCI
11. MÓJ BZIK
12. ISKIERKA DUSZY
13. PASJE ODNALEZIONE
14. W NICI ZAPLĄTANA
15. CZARNA JAGODA


Pisanie o sobie nie jest jak dla mnie rzeczą łatwą...

1. Jestem uzależniona od kawy. Czasami łapię się na tym, że przez cały dzień nie piję nic innego. Doskonale zdaję sobie sprawę, że tak nie można na dłuższa metę, więc planuję ,, przemianę '' :)
2. Uwielbiam zbieranie grzybów, jagód, jeżyn....
W dzieciństwie cały wolny czas spędzałam na wędrówkach po lesie ( mój dom rodzinny jest oddalony ok. 200 m od lasu )  i obecnie bardzo mi tego brakuje.
3. Kolekcjonuję muszle.
 Kiedyś je zaprezentuję na blogu :)
4. Cenię sobie zacisze domu - jestem domatorką. Męczą mnie zbyt długie, głośne imprezy.
5. Nie znoszę kiedy ludzie nie dotrzymują danego słowa, kłamią, oszukują...
6. Mam nieco ,, staroświeckie'' poglądy w wielu kwestiach.
7. Uwielbiam wszystkie sagi Margit Sandemo oraz inne książki o podobnej tematyce takie jak: Saga o wiedźminie, Saga ,,Zmierzch'', Gildia Magów itp. 


To tyle na dzisiajJ
Pozdrawiam serdecznieJ




17 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci wyróżnienia i dziękuję za moje :), ale już dawno postanowiłam się to nie bawić.
    Jak tylko mogę unikam pisania o sobie na blogu :), choć pewne rzeczy można i tak z niego wywnioskować.
    Zdradzę tylko, że też leśny ze mnie człowieczek, uwielbiam włóczyć się po lesie pod warunkiem, że są w nim grzyby :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i tym samym dziękuję za wyróżnienie mnie :D:D
    Z punktem 2 i punktem 4 zgadzam się, bo też tak mam

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :) w następnym wpisie umieszczę listę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za przekazanie go mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nagrody i serdecznie dziękuje za wyróżnienie .

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOO, miła niespodzianka :-) Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję go Tobie :-) Też lubie kawę, ale mój faworyt to jednak herbata, zawsze i wszedzie, w każdej postaci i rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje pieknie za wyroznienie i gratuluje Tobie rowniez...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam z uśmiechem bajecznie, Pozdrawiam Ciebie serdecznie, Tak mi miło i przyjemnie Kiedy wpadasz do mnie codziennie, Radość w sercu mym malujesz I za to Ci serdecznie Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia!
    Dziękuję za wizyty i wręczenie wyróżnienia :) Na 7 Twoich opisanych rzeczy, to w 5 też tak mam, co daje niezły wynik ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:)
    Zasłużyłaś:)Twój blog naprawdę jest wszechstronny:)Swoja drogą, też chętnie nauczyłabym się frywolitki:)Daje fajne efekty, przynajmniej Tobie:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyróżnienie , gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję wyróżnienia.
    Mamy bardzo wiele wspólnych cech.Dam Ci jednak radę jeżeli można? Zmień to uzależnienie dotyczące punktu pierwszego, zanim kategorycznie zabroni Ci tego lekarz,jak to miało miejsce u mnie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tylko jeden blog już

    http://agatuszka.blogspot.com/

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wyróżnienie:). Co do kawy to zmień to przyzwyczajenie...
    Co do grzybów, to też uwielbiam chodzić po lesie w ich poszukiwaniu. Tak sobie chodzę, myślę i zbieram.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Tobie wyróżnienia i Bardzo dziękuję za wyróżnienie (jest to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zaglądałam do Ciebie dawano , a tu tyle do przeczytania. Super !!
    Chyba jesteśmy bardzo podobne, bo oprócz zbierania muszli i sagi, zgadzam się z Tobą w 100 % i tak samo mogłabym napisać o sobie:))
    Przepysznie wygląda Twoje ciasto Duet. Muszę koniecznie wypróbować przepis. Będę miłą wkrótce idealną okazję.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń