sobota, 15 czerwca 2019

253. Kolejna serwetka.


 Czy ktoś z Polski chętny jest do wymiany? Oddam sporą ilość deszczu za odrobinę słońca...
Lato w tym roku w Anglii mamy beznadziejne. Cały czas pada i jest zimno. Bez ciepłej bluzy, a nawet kurtki lepiej się z domu nie wybierać. Ogórki chyba na znak protestu stoją w miejscu i mam wrażenie, że od dwóch tygodni nie urosły ani centymetra.

 Dość jednak narzekania na pogodę. Przejdźmy do rzeczy istotnych ;)

 Kilka dni temu skończyłam kolejną szydełkową serwetkę. Wzór miałam w swoich zasobach, a pochodził z jakiejś starej gazetki. 
Średnica jej wynosi 38cm i jest wykonana z nici DMC Babylo nr 10. 


Pozdrawiam cieplutko pomimo deszczowej pogody :)

16 komentarzy:

  1. Prześliczna! Piękny koronkowy wzór.:) Z przyjemnością przekazałabym ci część słońca i dodatkowe 10 st. temperatury, żeby u nad było tylko 23-24 st... Szkoda, że tak nie można.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna serwetka!
    Ja po mału podpytuję blogowe koleżanki o taką samą wymiankę;))) tylko listonosz chyba paczki pomylił;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka piękna:))a pogodą chętnie się zamienię:))upały nie są dla mnie łaskawe:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :)
    U mnie w De też nie za upalnie,dużo deszczu ale kurtki niepotrzebna :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym tle serwetka wygląda jak płatek śniegu w powiększeniu.
    U nas w centralnej Polsce katastrofalna susza.

    OdpowiedzUsuń
  6. A w Polsce afrykańskie upały... :) Piękna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka śliczna, delikatna jak mgiełka, a deszcz bardzo chętnie przyjmę zwłaszcza jak by padał bezpośrednio na moją działkę, bo susza jest jak diabli.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu kochana na serwetę to ja się mogę wymieniać ale na pogodę nie :)

    cudowna serwetka

    marzy mi sie taka w tamborku dla córy, żeby wyjechany łapacz snów jej zrobić, więc jak bys naprawde miala ochotę to ja się piszę.

    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Zostawiłam Ci wiadomość u Ciebie :)

      Usuń
  9. Reniu może i u nas przydałoby się trochę deszczu bo już to słońce działa,że człowiek nie może wytrzymać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie z tą przestrzenią środka :-)
    Pozdrawiam, Reniu, najserdeczniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała serwetka, wygląda fenomenalnie! Może jeszcze się uspokoi w Anglii to lato, bywa ono tam kapryśne niestety... Pozdrawiam, będę gościć u Ciebie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stary wzór powiadasz, a taka świetna serwetka. Właśnie, może to jest to - stare wzorki mają swój urok, który wciąż nas czaruje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak znowu się u nas pojawi gorące lato, to z przyjemnością oddam :)

    OdpowiedzUsuń