niedziela, 15 lipca 2018

239. Zakładki - decoupage.

 Koniec roku szkolnego w szkole, do której uczęszczają moje dzieci przypada na 20 lipca.
Tradycyjnie nauczyciele dostają od uczniów drobne upominki i kartki. Przeszperałam internet w poszukiwaniu idealnych upominków i jakoś nic mnie nie urzekło, więc postanowiłam sama coś przygotować. Na początku planowałam zrobić coś na szydełku lub wyhaftować jakieś małe obrazeczki, ale potrzebowałam 8 sztuk, więc zwyczajnie bym nie zdążyła. Padło więc na decoupage. Doświadczenie mam raczej znikome, ale postanowiłam spróbować swoich sił. Pierwszy raz miałam do czynienia z krakerem. Kupiłam go kilka lat temu, ale nie było okazji, żeby go wypróbować.
Zakładek zrobiłam 15 z obawy, że nie wszystkie ładnie wyjdą, ale jestem zadowolona z efektu i bogatsza o nowe doświadczenie :) 
















Pozdrawiam serdecznie :)


19 komentarzy:

  1. Trudno uwierzyć w "znikome doświadczenie" patrząc na takie prace! Piękne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły super! Będą miłą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zakładki:))idealne na prezent:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki zrobiłaś, świetny pomysł na prezent dla nauczyciela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki. Znakomity pomysł na praktyczny prezent.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś,zakładeczki śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakładki, idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. They are pretty and dainty!Flowers are always a good gift!Great job!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki pierwsza klasa! Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna odmiana dla pracowitych rąk i kreatywnej głowy. Udany początek pociągnie za sobą dalsze pomysły.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zakładki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki wyszły rewelacyjnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boziu! Są przepiękne. Gratuluję bardzo udanej próby z tymi spękaniami (bo to chyba o nich wspomniałaś). :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki wyszły świetnie i na pewno się podobały!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze zakładki . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty i chyba w sam raz dla nauczycieli :)
    Zakładki oraz spękania na nich wyszły idealnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, to jest pierwszy raz, wygląda jakbyś robiła to całe życie. Masz kobietko niezwykły talent.

    OdpowiedzUsuń