czwartek, 22 czerwca 2017

216. Porzeczka cd.



 Witajcie, po kolejnej ponad miesięcznej przerwie.

 Piękna pogoda jaką mieliśmy ostatnimi czasy  w Anglii raczej nie sprzyjała robótkowaniu. Udało mi się postawić zaledwie parę krzyżyków w moich nieszczęsnych porzeczkach (Veronique Enginger). Została jeszcze część konturów, bo napisów haftować nie będę. 
Taki mój kaprys ;)

Haft obecnie wygląda tak:




















 Pogoda robótkom zbytnio nie sprzyjała, ale roślinom w ogródku bardzo. Trzeba było tylko regularnie wszystko podlewać, bo ziemia bardzo szybko wysychała.

 Kilka zdjęć poniżej dla porównania jak niektóre rośliny wyglądały jeszcze miesiąc temu.















Kilka fotek zrobionych niedawno:































 Na koniec cudne róże, w moim ulubionym kolorze, które dostałam od męża, tak po prostu, bez jakiejś szczególnej okazji :) Mój bukiet ślubny był zrobiony z takich właśnie róż :)









Pozdrawiam cieplutko :)

55 komentarzy:

  1. Porzeczki już całkiem dojrzały u Ciebie:))
    Ogródek - marzenie!!!
    PS. U mnie na razie tylko kwiaty na pomidorach.
    PS. Róże od męża piękne.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coś strasznie długo mi te porzeczki dojrzewały :D
      PS. To owoce niebawem się powinny zawiązać.
      PS. :)Dziękuję :)

      Buziaki :)

      Usuń
  2. Jak pogoda to oczywiste jest , że trzeba do ogrodu.Pięknie wszystko rośnie a róża cudna w moim ulubionym kolorze.Jeszcze trochę i kolejny haft skończysz,będzie piękny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pogoda była super, więc dużo czasu spędzaliśmy w ogródku.
      Dziękuję i również pozdrawiam : )

      Usuń
  3. Porzeczki piękne i apetyczne:-)
    Cudnie się zazieleniło u Ciebie w ogródku:-)
    Róże prześliczne. Mam podobne przed domem, a im bardziej się rozwijają zmieniają kolor na różowy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Kolor róż trochę nietypowy, ale właśnie takie podobają mi się najbardziej :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny ten zielnik! Porzeczki cudne są. Sama chciałabym je kiedyś wyhaftować.
    A Twój warzywniak to jest bajka po prostu! Rękę Renka masz przednią do tego :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzieki Aguś :) Renka rękami męża ziemię udoskonaliła i efekty widać :D
      Również ściskam :)

      Usuń
  5. Piękny jest ten zielnik :) Ogródek u Ciebie urodził w masę warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Miło mi, że do mnie zawitałaś :) Jeszcze chcę kiedyś truskawki i malinki z tej serii zrobić, ale nie wiem ile lat mi to zajmie :)
      W sumie to powierzchniowo niewielki mam ten warzywniak, ale całkiem sporo warzyw urosło :)

      Usuń
  6. Apetyczny motyw z porzeczką nie ucieknie,najwyżej dłużej będziesz go haftowała,a ogródek masz imponujący.Przepiękne róże dostałaś od męża,kolor niespotykany, bo ani żółty,ani herbaciany,ani pomarańczowy, tylko złoty,jak obrączki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiję Iwonko :) No właśnie, gdy zamawiałam róże na wspomniany bukiet to określałam je jako herbaciane... :)

      Usuń
  7. Pięknie u Ciebie Reniu :)Porzeczki, choć haftowane, wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Renko porzeczki na hafcie cudowne,ale rośliny w Twoim ogrodzie aż kipią witalnością, są po prostu piękne. Warzywa zachęcają do konsumpcji tak po prostu prosto z ogrodu. Pozdrawiam i gratuluję plonów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takiej właśnie postaci najczęściej je jemy :) Surówki (jarmóż, szpinak, pomidorki koktajlowe, sól himalajska i oliwa z oliwek) albo koktajle warzywno - owocowe :)

      Usuń
  9. Reniu piękny masz ten ogródeczek:))Porzeczki już zapowiadają się wspaniale:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :) Uprawa warzyw na własne potrzeby sprawia mi ogromną radość :)

      Usuń
  10. Praca pięknie wykonana:)))a ogród do pozazdroszczenia:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, a ogród zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  12. Meżuś się postarał, to piękne jak Mężczyżni obdarowywuja nas bezinteresownie prezentami i kwiatamo :* Ogródek Twój prezentuję się świetie, ale Twój haft jak zawsze pobija wszystko. Rewelacja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Takie spontaniczne upominki/kwiaty wiele znaczą :) Dziękuję :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny hafcik :) ogródek śliczny i mezus kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny haft :) a kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny hafcik i piękny ogród!

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje perfekcyjne krzyżyki :)
    Ogród wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale różnie to bywa z tymi krzyżykami ;) Dziękuję Aniu :)

      Usuń
  17. Piękny haft! warzywniak wspaniały a róże śliczne... też uwielbiam ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezmiennie od zawsze zachwycam się tkaninami, na których powstają Twoje cudowne hafty :-) A ogród mnie oczarował!
    Na temat róż powiem tak: miłość nie musi stwarzać sobie okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś o miłości Aniu...:)
      Dziękuję :)

      Usuń
  19. Przepiękne, aż mi słów brakuje. Podziwiam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak popatrzyłam na te porzeczki momentalnie przypomniało mi się dzieciństwo i te momenty kiedy się nimi objadałam albo jak robiło się z nich kompot... Twój haft jest piękny i taki staranny :) Róże wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kompot z porzeczek albo rabarbaru to jest to! :) Dziękuję :)

      Usuń
  21. Jejuś, prześliczny hafcik! Podziwiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tę serię haftów! Na razie haftowałam kwiaty V. Enginger, ale w planach mam też owoce :). Masz wspaniały ogród, upraw warzywnych mogę pozazdrościć, ja dopiero w tym roku zaczęłam zakładać grządki warzywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na warzywa u Ciebie przyjdzie czas. U mnie dopiero w tym roku doczekałam się dobrej gleby, w której uprawa warzyw przestała być męczarnią! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  23. Piękny haft, te krzyżyki takie precyzyjne. Cudowna roślinność jest w Twoim ogrodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sooooo nice! I love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft, porzeczki jak żywe :)
    A ogród i kwiaty - zadbane i się odwdzięczają!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubimy ten sam kolor róż :3 innych nie toleruję, a te są piękne. Ogródek rośnie ;) czułabym się w nim jak w raju. A porzeczki, takie prawdziwe, na wyciągnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the blog post, and you helped me make such a fun card with it!
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń