środa, 9 maja 2012

52.Kufel i wyróżnienie.


Skończyłam kolejny haft do mojej kolekcji Nimuë. Jak zwykle nie wszystko zostało zrobione zgodnie z instrukcją, ale tak to już u mnie jest :)
Teraz tyko muszę dokupić ramkę i go oprawić.




Otrzymałam kolejne wyróżnienie od Kryski, za które bardzo dziękuję :)





Zgodnie z zasadami muszę wytypować pięć blogów, które mają poniżej 200 obserwatorów, w celu przekazania wyróżnienia.
Jest to dość trudne zadanie, ale takie są zasady…



Pozdrawiam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Hafcik prezentuje sie swietnie! Uwielbiam ta kolekcje, ale jeszcze nigdy nic z niej nie wyszylam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje hafty
    Takie czarodziejskie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft!! haftujesz nimue na zwykłej kanwie czy na lnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny hafcik; skąd Ty bierzesz te wzorki? ja już przekopałam pół chomika i nic..:( ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z nich zostalo mi podarowanych.
      Możesz je również dostać na ebayu: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=nimue+cross+stitching&_sacat=0&_odkw=nimue&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

      Również tutaj:http://needleart.pl/index.php?cPath=1_77

      Napisz który konkretnie Cię interesuje...

      Usuń
  5. Podziwiam za cierpliwość do haftowania tego wzorku.
    Kolekcja się rozrasta:) Czekam na kolejne hafciki z seri Nimue.

    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Nimue ale jakoś żadnego jeszcze nie wyhaftowałam :)
    Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft REWELACJA!!
    gratuluje wyróznienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrazeniem..hafcik bardzo piekny...gratuluje wyroznienia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, hafcik cudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie, a Twój obrazek jest piękny, taki czarodziejski, nietypowy, mało spotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik rewelacyjny.Widok tego jegomościa w jednym bucie musi wywołać uśmiech:))))
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik. Uwielbiam ta serię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny hafcik :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalny ten obrazek, podoba mi się.
    I dziękuję za wyróżnienie, dopiero teraz zauważyłam, poprzedni miesiąc to był dla mnie trudny czas, to i rzadko zaglądałam na blogi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń