sobota, 6 kwietnia 2019

250. Opasek ciąg dalszy.



 Niedawno córcia poszła do szkoły w opasce, którą pokazywałam w poprzednim wpisie. Gdy odebrałam ją po lekcjach poinformowała mnie, że potrzebuje jeszcze pięć takich samych opasek, bo koleżankom się spodobały, a ona mając dobre serduszko obiecała, że im takie zrobi... :)

 Uczę dzieci, że trzeba dotrzymywać danego słowa, więc zakasałam rękawy i postanowiłam wybawić córkę z kłopotu. Nie chciałam też koleżanki były zawiedzione.

 Na szczęście obiecała tylko opaski, więc udało się je w miarę szybko wykonać ;)

16 komentarzy:

  1. Śliczne są te opaski. To wielki komplement, że koleżanki córki tez takie chcą. Zresztą ja starsza, a mi też się podobają. :) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I od teraz 6 przyjaciółek nosi śliczne opaski :) Powiedz Młodej, że następne obietnice będzie musiała sama spełniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że opaska się spodobała, super wzór i piękny kwiatuszek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wszystkie dziewczynki będą wyglądały jak wiosenki:)))super robota:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Great gift for friends,they will love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście córka ma dobre serduszko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super robota i godne pochwalenia, że nie odmówiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie, dobre serduszko ma Twoja córcia, moze niedługo cala szkoła będzie w takich chodzić 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię dziewczynkom, bo też mi się podoba.
    A córeńka wyrośnie na bardzo dobrą i życzliwą osobę . Zresztą już taka jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wiosenne opaseczki, nic dziwnego że małym sroczkom przypadły do gustu :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszło! Tylko mam przeczucie, że teraz nastąpi efekt kuli śniegowej. Bo jak przyjaciółki przyjaciółek Twojej córki zobaczą te śliczności, to założysz mała manufakturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że obie macie dobre serce 💓 Poza tym faktyczni, dobrze jest wywiązywać się z obietnic. Myślę, ze koleżanki ucieszone, bo opaski śliczniutkie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Opaski są super:)Tylko uważaj na te obiecanki córci bo....:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. :))))
    I jakie to miłe, prawda? Ślicznie będą wyglądały w tych opaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Jakie to słodkie :) dzieci są kochane, i niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń