niedziela, 18 listopada 2018

245. Niewielkie serwetki.

   Dwie niewielkie serwetki powstały jakiś czas temu, ze wzorów przypadkowo znalezionych w internecie. Nie mam w domu wielu powierzchni, na których znajdują się serwetki, ale wykorzystuję je również do innych celów. Stałym elementem wystroju mojej kuchni są gliniane garnki. W jednym cały czas trzymam zakwas na chleb, a  w drugim  ostatnio ukisiłam kimchi. Garnki te same w sobie mogą tworzyć element dekoracyjny, ale przykryte koronką wyglądają jeszcze fajniej :) 










Pozdrawiam cieplutko :) 


19 komentarzy:

  1. Piękne te serwetki. Po cichu zazdroszczę Ci Twoich umiejętności:) U mnie w domu też serwetki są elementem dekoracyjnym:)
    Ps. Aż musiałam wyguglować co to jest to kimchi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja tak ze dwa lata temu pierwszy raz dowiedziałam się o tej potrawie. Nie chciałam się rozpisywać, co to takiego, bo przecież jak ktoś będzie chciał to sobie tak jak Ty poszuka.
      Buziaczki :)

      Usuń
  2. Serwetki bardzo ładne:))przykryte nimi gliniaki wyglądają ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serwetki i wspaniale upiększają garnki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. They are gorgeous!Great idea to use them!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki i świetnie ozdabiają garnki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, bielusie serweteczki.
    Pozdrawiam serdecznie, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na centralnym miejscu stoi garnek z kwaszonymi czerwonymi burakami i mnie wkurza. Zaraz wyszukam jakieś serwetki i zamiast wkurzajki, będzie ozdoba.
    Dzieki Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te serwetki ale najbardziej wpadła mi w oko ta druga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam cierpliwość i talent osób, które zajmują się tak misterną pracą! Brawo Ty!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł..uwielbiam takie serwetki..cudne są..niestety sama nie potrafię ich zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z wykorzystaniem serwetek super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wielkie ale jakie śliczne. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej rzeczywiście, ale czarujące są takie garnuszki, przypominają mi ciepło babcinego pieca na wsi, taki wiejski domek, sielankowy okres dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń