niedziela, 25 marca 2018

231. Ozdoby wielkanocne ciąg dalszy.


 W tamtym roku, zanim jeszcze sama zdołałam wykonać wielkanocną kokoszkę dostałam jedną taką śliczną w prezencie od mojej bratowej. Jeszcze jej na blogu nie pokazywałam, więc czynię to teraz przy okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Kurka ma śliczne żywe kolorki i bardzo mi się podoba. Kolejnym prezentem wykonanym dla mojej córci był maleńki, niezwykle uroczy koszyczek :)

Dziękuję Ci jeszcze raz Edytko :)










 U mnie z kolei powstało jeszcze przedświąteczne małe co nieco ;)
Wykonałam jeszcze dwie kurki, szydełkowe pisanki i osłonki na pisanki.

















Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pozostawione pod postem z moim obrusem :)

Do następnego napisania :)























25 komentarzy:

  1. Śliczne świąteczne dekoracje:))masz wielki talent:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorowe ozdoby. W dodatku robione własnoręcznie, więc jeszcze więcej radości i dumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ szydełkowe piękności stworzyłyście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kolorowo u Ciebie - tylko świętować:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I świątecznie się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kurki i jajeczka zrobiłaś, kolory nastrajają bardzo radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby i bratowej i Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są! I bardzo ładnie usztywnione :-) Będą miłym dodatkiem zdobniczym w Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne dekoracje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ozdoby, a kurki w szczególności zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to wszystko ślicznie wygląda! Święta, święta.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne prace, genialne wzory. Wszystko jest genialne. <3

    Już życzę Tobie i bliskim Radosnych Świąt Wielkanocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolorowe ozdoby-nic tylko świętować:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne świąteczne dekoracje, kurki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowe święta będą u Ciebie,śliczne dekoracje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. No z takim towarzystwem brytyjska szaruga Ci nie straszna :) Jest energetyzująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne świąteczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem nie tylko tych pięknych dekoracji i prezentów jakie otrzymałaś, ale ten obrus z poprzedniego wpisu to dla mnie mistrzostwo świata. Jest cudowny.
    Pragnę życzyć Ci Wspaniałych Świąt:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne 'dziergadełka' :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowe święta będą u Ciebie,śliczne dekoracje,pozdrawiam.
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękna kolorowa Wielkanoc u Ciebie była. Kokosza bardzo piękna, bratowa ma talent, ma może bloga?

    OdpowiedzUsuń