niedziela, 25 listopada 2018

246. Szydełkowe dzwonki i pomoc dla Martynki.

 Zacznę od tego, że potrzebna jest pomoc dla małej Martynki. Jeśli ktoś może pomóc finansowo, niech to zrobi, a jeśli nie, to może chociaż udostępni informacje na swoim blogu. Ja dowiedziałam się o tej akcji na blogu u Asi  ale podaję też link do strony gdzie można poznać więcej szczegółów dotyczących choroby tej małej dzielnej dziewczynki klik 




 Rozpoczęłam produkcję dzwonków świątecznych. Robienie małych szydełkowych projektów idzie mi dość sprawnie, bo robię to na przerwach w pracy, czekając na dzieci pod szkołą czy na basenie. Nie mam natomiast w dalszym ciągu czasu na te większe projekty, więc miechunki leżą odłogiem. Proszę mi również wybaczyć małą aktywność blogową. Przeszłam na system zmianowy w pracy i muszę się odnaleźć w nowych warunkach. 

 Poniżej moje drobne przyjemności. Będzie ich więcej, bo fajnie mi się je robi.Wykorzystuję również resztki zalegających kordonków :)  





Pozdrawiam serdecznie :) 

21 komentarzy:

  1. Ej, no drobne nie drobne ale w jakich ilościach! Super te dzwonki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzwoniły się u Ciebie, Reniu, bielutko i wdzięcznie.
    Śliczne są... a ja już nie pamiętam, kiedy szydełko w rękach trzymałam...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przekazanie dalej informacji o Martynce:) Dzwoneczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wspominam o Martynce i wsparłam...a dzwoneczki słodkie- możesz podesłać schemacik pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładny wzór z opisem znajdziesz tutaj: http://papierowecudawianki.blogspot.com/2013/11/jak-zrobic-szydekowy-dzwonek-krok-po.html

      Usuń
  5. Już sobie wyobrażam jak będzie pięknie wyglądać Twoja choinka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzwoneczki, będą wspaniałą ozdobą.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ,no piękne ! Chyba też chwycę za szydełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocze dzwoneczki! Ja też ostatnio chwyciłam za szydełko i wykorzystuję każdą wolną chwilkę, nawet jadąc autobusem do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedna malenka :(( Warto pomagac innym !!! Dzwoneczki Piekne !!!:))) Pozdrawiam Cieplutko !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje dzwoneczki są magiczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedne są takie dzieci :( i serce się kraja gdy los jest niesprawiedliwy, innym daje 8-9 zdrowych dzieci, które się błąkają po ulicach samotne, albo po domach dziecka, a innym los da jedno, które tyle przechodzi :(. Dzwoneczki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń