sobota, 6 października 2018

243. Cynie.

 Niedawno rozpoczęłam prace porządkowe w moim ogródku. Przyszedł czas na pożegnanie się z cyniami. Pięknie i długo kwitły, zachwycając swoimi kolorami, dlatego zebrałam nasionka na przyszły rok. 








 W międzyczasie dziergałam niewielką serwetkę ze wzoru znalezionego dawno temu w internecie. Niestety okazało się, że ostatnie okrążenia są mało czytelne a próby odnalezienia go w internecie się nie powiodły, więc postanowiłam odciąć nitkę. Widać, że serwetka jest niedokończona, ale trudno tak chyba zostanie. 


Pozdrawiam cieplutko :) 

21 komentarzy:

  1. How colorful your zinnias are!Beautiful doily too!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka...Co za talent!
    Kwiaty przecudne .
    Moc pozdrowień .

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa feeria barw, prześliczne cynie.:) Fajna serwetka, można by ją wykorzystać na łapacz snów. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynie zachwycające! Aż miło popatrzeć:)
    A serwetka jak dla mnie super! Gdybyś nie pisała, to w życiu bym nie wpadła na to, że to niedokończone;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta i zachwycające cynie:))u nas też bardzo ładnie kwitły w tym roku:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cynie pięknie Ci obrodziły. Śliczne kolory, masz racje zbieraj nasiona a będziesz
    pewna, że wykiełkują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie cynie, bardzo mi się podobają w ogrodzie i w wazonie :) A serwetka jest świetna, wcale nie widać, że brakuje okrążeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. serweta cudna:) a kwiaty piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię cynie. W tym roku ich jednak nie posiałam z braku miejsca.
    A serwetka cudna. Gdybyś nie napisała , że nie jest skończona, to nikt by na to nie wpadł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś u mojej Babci w ogródku były przepiękne cynie mam z nimi miłe wspomnienia:)Moim zdaniem to wcale nie widać,że to jest nie dokończona serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiaty cudne... nie znałam ich wcześniej :)
    a serwetkę może jeszcze uda ci się dokończyć... może metodą prób i błędow...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm nie znam tych kwiatów:) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja popatrzę w swoich zbiorach. Znajomo mi wygląda ten wzór,może będziesz mogła go dokończyć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka jest śliczna i po naciągnięciu, wykrochmaleniu nie będzie nic widać, że tam jeszcze jakiś jeden rządek miał być :)
    Róznokolorowe cynie posadzone w jednym miejscu wyglądają zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogrodzie pełnym tak pięknych kwiatów można się bez wątpienia zakochać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kwiaty!!! Szkoda, że to już końcówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne kwiaty:) ciekawy wzór serwetki, ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maravilhosas flores e o trabalho em crochet é lindo. Feliz dia. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, mało kto będzie wiedział że serwetka jest niedokończona, jakbyś nie napisała to ja też nie miałabym pojęcia. Jest piękna w takiej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  20. CYNIE!! Jakie piękne! Dziadziuś je zawsze wysadza przed swoim domem :) Gdy tam jesteśmy do siebie wracam zawsze z bukietem. A przez ostatnie lata mam też szczęście i taki starszy sąsiad z dalsza zaprasza mnie późnym latem do swojego zakątka kwietnego żebym nazbierała astrów i cynii :)

    OdpowiedzUsuń