niedziela, 2 września 2012

68. Wyróżnienie i kaktusy od Janeczki.

     Dzisiaj chcę się pochwalić wyróżnieniem jakie dostałam od Ani której bardzo za to dziękuję.
Czuję się zaszczycona, że tak bardzo docenia moje ,,wypociny’’ :D




Wyróżnienie ma następujący regulamin:
-umieścić nagrodę na swoim blogu z odniesieniem do osoby, która, Cię do niej nominowała.
-wytypować 5 blogów, które na nią zasługują, ale nie mają jeszcze 200 obserwatorów i powiadomić o tym.
 


Ja wyróżnienie przekazuję:

1.( tak jak już Ania zauważyła regulamin nie zabrania)


Chcę jeszcze pokazać kaktusy, które przysłała mi dobra duszyczka - Janeczka po tym jak umieściłam na blogu te, które miałam.
Janeczko jeszcze raz bardzo Ci za nie dziękuję i proszę zobacz nie mają u mnie źle :D
Jeden nawet już zakwitł :)








Pozdrawiam :)



14 komentarzy:

  1. Witam po wymuszonej sprawami technicznymi przerwie.
    Popodziwiałam sobie już Twoje piękne prace z dekupażu. Skrzyneczka z różą jest urocza:))
    A kaktusy zwłaszcza ten pięknie kwitnący dał mi do myślenia iż pora aby i u mnie wróciły.Niestety dość dawno temu wyzbyłam się ich po tym jak boleśnie ucierpiała od nich wnuczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wzruszeniem dziękuję!
    Piękna kolekcja kaktusów Ci wyrosła. Kwitnący wygląda bajecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i miłego dnia życzę!A kaktusy od Janeczki ze szczerego serca przysłane, bo wspaniale Ci rosną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżnienia gratuluję,śliczne kaktusy:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wyróżnienie zasłużyłaś-serdeczne gratulacje.
    Kaktusy piękne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kaktusy ! Gratuluje wyróznienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie:) Kolekcja kaktusów super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie. Jestem ogromnie szczęśliwa i zaszczycona że wybrałaś akurat mój skromny blog któremu jeszcze dużo brakuję.

    Twoja kolekcja kaktusów jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kaktusy ;) Ja posadziłam swoje z nasionek , wyrosły tylko dwa i są mikroskopijne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kaktusy. ten pierwszy z lewej wygląda jak królik od tyłu :) Gratuluję wyróżnienia.:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie. Mam jakiś problem i nie mogę jej pobrać. Jak tylko uporam się z problemem,znajdzie się u mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kaktusy! I kwitną nawet! Ja też do nich ostatnio wróciłam, heheh nawet w tym tygodniu jednego malucha zakupiłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kolekcja ,jak pokazałam mojej córce to dopiero było.Też ma kolekcję mini od 5 miesięcy i chodzi koło nich,aby tylko nie zmarniały.Nie może się doczekać aż zakwitną.Pozdrawiam i podziwiam cały Twój blog i znalazłam wreszcie miejsce aby to wyrazić.CUDNY a kolekcja obrazów to chyba nie w domu? Zapraszam do mnie ,chociaż dopiero raczkuję od miesiąca.

    OdpowiedzUsuń