niedziela, 17 września 2017

221. Hafciarskie zakupy - len.

 Zapasy lnu mi się wyczerpały i trzeba było coś na to zaradzić, tym bardziej że w planach mam dwa projekty, które od dłuższego czasu mi się podobają.

 Często ktoś mnie pyta o jakieś szczegóły dotyczące lnu, na którym haftuję, więc postanowiłam napisać ten post.

 Len kupuję przez internet, na eBayu. Podobnie sprawa się ma z muliną DMC. W tej naszej niewielkiej mieścinie nie ma pasmanterii, w której mogłabym takie rzeczy dostać.

Koszt kawałka lnu ok 49 x 69 cm to średnio 11 funtów.

 Poniżej moje ostatnie zakupy ;)






Pozdrawiam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Cudowne zakupy. Jestem bardzo ciekawa co z nich powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny ten len:) Czekam z niecierpliwoscia na Twoje hafty...u mnie totalny zastuj, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ze troche pozno, ale... SewAndSo ma obecnie jakas wariacka wyprzedaz materialow (Zweigart, DMC, Permin), niektore kolory lnu mozna ustrzelic po 20 funtow za 100 x 140 cm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy. Len wygląda tak kusząco, aż by się chciało odrazu postawić kilka krzyżyków;-)
    Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zakupy, aż oczy się świecą, ech...
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakupy:))na pewno wyczarujesz coś ładnego:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczne zakupy :) Lubię takie...

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak,do Żyrardowa masz daleko. Tam najwięcej lnu widziałam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten len wygląda przepięknie! Pozostaje czekać na kolejne twoje prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No przy takim zapasie, to powstanie mnóstwo pięknych prac <3
    Pozdrawiam , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstaną cudowne prace, jestem tego pewna. Zdradź odrobinkę jaki będzie temat prac.Pozrdawiam serdecznie z zalanej deszczem północy

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy poczyniłaś:)Ja niestety nie umiem haftować na lnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli to co tygryski lubią najbardziej :D Oj jak ja dawno nie robiłam tego typu zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że jestem beznajdziejna w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam len,ale haftować na nim nie potrafię,a szkoda,bo tak to pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kolekcja mulinek. Piękne kolory, stonowane i pasujące do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam len i jestem bardzo ciekawa co na nim powstanie😉😉
    Serdeznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, ja nie umiem wyłapać krzyżyków na lnie.

    OdpowiedzUsuń