piątek, 9 grudnia 2016

206. W plecy ze wszystkim ...



 Wpis o Niegowie miał być zamieszczony już tydzień temu, ale życie zweryfikowało moje plany. W piątek musiałam być w pracy 13 godzin, a w sobotę 11, więc i sił i czasu zabrakło na jakiekolwiek dodatkowe zajęcia. 






To już chyba ostatni dzwonek na przyłączenie się do wspaniałej akcji Robótka 2016 .








Filmik nagrany z poprzedniej robótki może ostatecznie przekonać tych, którzy jeszcze się wahają.



                            





 Niedawno pokusiłam się o zrobienie bałwanka ze skarpetki. Całkiem przypadkiem zakupiłam takie ze srebrną nitką i bałwanek fajnie się się błyszczy w świetle lampki :) Będą następne, bo skarpetek jeszcze mi kilka zostało, a zabawa przy nich jest przednia :) 






Poniżej lampion, który wykonał mój mąż z pomocą córci, gdy ja byłam w pracy :) Ładny zapach się w domu roznosi :) 








Pamiętacie moje ładne storczyki? Nie? , to może i lepiej, bo został mi już tylko jeden i to dość marny. Reszta padła :( Doszłam do wniosku, że jedyne kwiaty, które całkiem nieźle się u mnie mają to kaktusy. Pięknie rosną i często kwitną :) Tak jak ten poniżej :)





Pozdrawiam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Robótka wyjechała:)
    Bałwanek i lampionik świetne a kaktusik przepiękny!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby! Kaktus piękne kwitnie! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. STorczyki chyba muszą mieć dużo słońca pewnie dlatego padły Kochana :( A Ty pracowita pszczółka jesteś, kurczę tyle godzin ! Podziwiam i chylę głowę Kochana :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanek wymiata!:) Wyobrażam sonie ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik bardzo wzruszający, dotąd nic nie wiedziałam o tej akcji, nie wiem, czy zdążę?
    Bałwanek pomysłowy i śliczny, lampion nastrojowy. Twój kaktusik Renko jest piękny, ja pracując i wychowując dzieci niczego w doniczce nie umiałam wyhodować. Niektórzy twierdzą,że z roślinami trzeba rozmawiać ja myślę,że po prostu trzeba mieć dla nich czas, żeby je obserwować, poczytać o pielęgnacji, przesadzać, odżywiać itp.Ostatnio Juluś mnie zawstydził troskliwością o kwiatek, ale o tym będzie w poście, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 5 storczyków,które stoją w specjalnych doniczkach i do nich leje wodę.2 z nich mają jakieś 8 lat i dwa razy w roku kwitną:)Bałwanek jest niesamowity:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałwanek wyszedł śliczny a mąż bardzo się z lampionem postarał:)))pięknie kwitnie ten kaktus:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bałwanek skrzy się jak na mrozie z robótką w tym roku chyba się nie wyrobię ten czas tak szybko zasuwa szkoda gadać. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałwanek bardzo ładny, a pomysł na lampion podkradnę!!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny bałwanek,bardzo pomysłowy:)
    Niestety w tym roku do akcji się nie przyłączę bo nie mam do tego ani głowy ani czasu ale może w przyszłym.
    Lampionik bardzo fajny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny bałwanek i lampionik.Świetne dekoracje.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach tego lampionu tu u mnie w domu poczułam! A bałwanek czaderski!!!!
    No i kaktusik nie zawiódł :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Hihi..u mnie nawet kaktusy padają :) Zero ręki do kwiatów :)
    Bałwanek extra! Muszę takeoff z Piterem stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń

  15. jaki cudny ten bałwanek, kaktus urodzaj pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziak z tego bałwanka. Lampionik też :)
    ps. dopiero 8 dowiedziałam się o tej akcji dla Niegowa, na szczęście w weekend zdążyłam przygotować małe cosie dla dwóch kawalerów.

    OdpowiedzUsuń
  17. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  18. Od nas poleci prezent dla Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna akcja, uroczy bałwanek i jaki ładny lampion:) pozdrawiam serdecznie i życzę spokoju w nadchodzących dniach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny skarpetkowy bałwanek :):)
    Lampion ciekawie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kaktusy kwitnące zawsze mnie rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. :) Proszę do mnie storczyki wysłać :P zreanimuje każdego storczyka :)

    OdpowiedzUsuń