sobota, 16 stycznia 2016

180. Biały szalik na drutach.


   Prawie zapomniałam pokazać na blogu szalik, który zrobiłam córeczce już pewnie z miesiąc temu. 
 Miałam problemy ze znalezieniem dziecięcego,zwykłego białego, szalika w sklepach, więc w końcu sama taki wydziergałam. 



Przy okazji pochwalę się jeszcze faktem iż dziecię moje młodsze można w zasadzie uznać za odpieluszkowane :) 
 Od kilku już miesięcy, czyli po skończeniu 2 lat załatwia swoje potrzeby na kibelku. Nocnik został pominięty. Pieluszek używamy jeszcze tylko na czas snu i wtedy, gdy gdzieś wychodzimy. 
Chyba tłumaczyć nikomu nie muszę, że dumna jestem jak paw :)))  






 Pozdrawiam cieplutko :) 

33 komentarze:

  1. prześliczny

    i gratuluje odpieluszkowania- ja to przeszlam z trojka i doskonale wiem co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z dzieciakami to wiadomo każdy taki milowy krok do przodu cieszy :)

      Usuń
  2. Kochana, zdolna bestia z ciebie... Szalik pierwsza klasa ;)
    Gratulujemy odpieluszkowania... Moja Andy nadal ma z tym problem :( Nie zawsze ale nadal zalatwia sie w pieluszke ;( Zdradz mi swoj sekret. Plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :)
      Żadnego tajnego sekretu raczej nie posiadłam, ale u nas zabawy z siadaniem na nocnik zaczęliśmy wcześnie, tak gdzieś jak Ty z Amelką i głównie po to, żeby się dziecko nocnika/kibelka nie bało. Prawdziwe oduczanie trwało zaledwie tydzień. Zdjęliśmy Julci pieluszkę, założyliśmy majtusie i bardzo mocno pilnowaliśmy siebie samych, żeby dziecko co chwilę na kibelek wysadzać. Jak się udało zrobić siusiu to radość była niesamowita, oklaski, okrzyki, a nawet drobne nagrody w postaci słodyczy :) Jak się zsiusiała w majtusie, to przynajmniej widziała, co się dzieje, że jest mokro i niezbyt przyjemnie.
      Oczywiście wypadki się jeszcze przez jakiś czas zdarzały, ale to nie trwało zbyt długo.

      Usuń
  3. Szalik cudny. A fotka na dole bajeczna!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny splot.. a dziecię jeszcze piękniejsze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taki na youtube pod nazwą kropelki. Dziekuję :)

      Usuń
  5. Teraz dziecię ma cieplutko.A to ostatnie zdjęcie powinnaś wysłać na jakiś konkurs bo jest niesamowite:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcie z pewnością zawiśnie niebawem w moim domu :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Śliczny szalik!!
    I zazdraszczam odpieluszkowania, moja Dwulatka nie uznaje nic, tylko pielucha, na nocnik czy kibelek spojrzeć nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pewnie córeczka potrzebuje nieco więcej czasu...

      Usuń
  7. Szalik ma fajny wzór i widzę, że córcia jest z szalika zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór to kropelki, znaleziony na youtube:https://www.youtube.com/watch?v=uMx1IOnMSPo&list=PLUm-Y_vjNfasoC_PiPqd4HghZCqNQGtJX

      Usuń
  8. Gratuluje odpieluszkowaia:) ! Piękny splot ,pięknie wyszedł szaliczek ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudne to ostatnie zdjęcie, taka kruszynka i ogromne psisko :))) A ileż szczęścia na buziaku :))
    Gratuluję pożegnania z nocnikiem, zuch dziewczynka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikeuję :) Julcia kocha wszystkie zwierzęta i nie przejdzie obojętnie obok bez okrzyków radości :)

      Usuń
  10. Więc etap pieluszkowy za Wami, sukces wielki, a szaliczek jak widać przypadł do gustu , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu :) Jeszcze tylko spanie bez pieluszki, ale to niebawem, bliżej lata :)))

      Usuń
  11. Szalik piękny ,bardzo ładny wzorek.Wielkie brawa dla Córci.Ostatnie zdjęcie boskie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Piękny szaliczek ze świetnym wzorem. Zdolna z Ciebie mama.
    Córka z psem na zdjęciu: rewelacja. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to zrobiłaś? Gratulacje dla zdolnej mamy i córki :) Świetne to ostatnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór na szalik to tzw. ,, kropelki'' na youtube. Dziękuję :)

      Usuń
  14. Śliczny szalik. Gratuluję postępów

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna dziewczynka i mądra:)))szaliczek bardzo ładny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonały szalik :-) Śliczna jest Twoja córcia i bardzo mądra :-)
    Gratuluję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny szalik, ja swojej też zrobiłam, xD ale nie wygląda tak ładnie jak Twój, a odpieluszkowania gratuluję :) ja się zastanawiam jak to będzie z moją królewną, bo mam pieluchę suchą po nocy.

    OdpowiedzUsuń