środa, 29 kwietnia 2015

163. W tajemnicy :)

  Od dość dawna podziwiam niezwykłe prace jednej z naszych koleżanek blogowych. To prawdziwa artystka o dobrym serduchu. Różne, cudne rzeczy robi i nie sposób tutaj wszystkiego wymienić, ale jedną z dziedzin, którymi się zajmuje jest haft wstążeczkowy. No i tutaj pewnie większość już wie kogo mam na myśli :) Obrazy kwiatów przez nią wykonane to prawdziwe dzieła sztuki.
Oczywiście mowa tutaj o Anstahe.
Marzyło mi się, żeby zobaczyć jej obrazy na żywo i wiecie co!? Mało tego, że zobaczyłam, ale widzę i ciągle na nie patrzę i patrzeć będę. Ba, nie patrzeć, a nieustannie podziwiać, bo mam aż dwa z nich w moim własnym domku :)))
  Doszło do spotkania trzech fantastycznych blogerek i Danusia przez Gosię przekazała mi dwa swoje obrazy. Wszystko to odbyło się w wielkiej tajemnicy i ja nie miałam o tej całej szeroko zakrojonej akcji zielonego pojęcia, aż do czasu gdy otrzymałam prezent!
Jak zobaczyłam te hafty, to z wrażenia zapomniałam języka w gębie i nawet chyba Gosi nie podziękowałam za przywiezienie ich z Polski, za co najmocniej teraz publicznie przepraszam:( Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że gdy się podróżuje z dzieciakami, to zawsze brakuje miejsca w bagażu. Tym bardziej doceniam i dziękuję.



  Wczoraj biegałam po całym domu szukając odpowiedniego dla nich miejsca. W końcu zdecydowałam, że będą wisiały niedaleko wejścia, aby wszyscy mogli je podziwiać. Są wyjątkowe, śliczne i tylko moje :) Danusiu sprawiłaś mi ogromną radość. BARDZO CI DZIĘKUJĘ. 

 










49 komentarzy:

  1. Są przepiękne!
    Cieszę się, że mogłam być "wplątana" w całą akcję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm bloguję intensywnie od 2006 roku (2-3 godziny codziennie poświęcam czytaniu blogów), a nigdy nie słyszałam o tej osobie.... Prace faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kochana, to migusiem do Danusi, bo nie wiesz, co tracisz :)

      Usuń
  3. Reniu, mało tego. Poprosiłam Gosię, żeby wybrała obrazek dla Ciebie, bo przecież najlepiej Cię zna, a ona stwierdziła, że że te dwa będą pasowały. No i są u Ciebie, co mnie niezmiernie cieszy.Pozdrawiam, a na naukę haftu zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuje jeszcze raz i Tobie i Gosi :)
      Co do nauki, to mam już nawet książkę do nauki tego haftu :), Muszę się zaopatrzyć w wstążki i inne potrzebne rzeczy i pewnie jakieś pierwsze koślawce powstaną :)))
      Szkoda, że nie mam Ciebie w pobliżu.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. cudowny post Reniu - cudowny obrazek - wszystko piękne - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio do niej trafiłam i faktycznie jej prace są bajeczne :) Masz wielkie szczęście, że obdarowała Cię swoimi cudnymi kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogę uwierzyć w swoje szczęście :)

      Usuń
  6. Bajeczne hafty są Daneczki , ale nie mniej pięknie i Ty tworzysz , Róże posiadam i podziwiam ,ale ten drugi haft jest cudo pozdrawiam zdolne Kobietki Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty wstążkowe Danusi są boskie,Zawsze się nimi zachwycam i podziwiam..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusię i jej prace podziwiam już od dawna i bardzo ci zazdroszczę posiadania jej obrazów. Są perfekcyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prace Danusi natrafiłam już na samym początku mojego blogowania, i nie zmiennie je podziwiam :) Na pewno ślicznie wyglądają na ścianie Twojego mieszkania :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie hafty wspaniale wyglądają na ścianie zdobiąc przedpokój :)

      Usuń
  10. Prezent przepiękny!!! Powzdycham i popodziwiam :-) i na blog Danusi popędzę, bo chyba jakoś nie trafiłam tam do tej pory :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki Tobie zobaczyłam przecudnej urody hafty Danusiu. Dech zaparło i brak słów , na podziw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odwiedziłaś Danusię. Wiesz o czym tutaj piszę :)

      Usuń
  12. Barrrdzo piękne, cokolwiek powiem to jednak za mało by oddać uczucia jakie budzą te obrazki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O Mamuniu jakie to piekne!!!! Zapragnelam sie natychmiast nauczyc! Cudnosci,nie moge sie napatrzec :3 Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To tak jak ja :) Mam już nawet książkę do nauki tego haftu :)

      Usuń
  14. Reniu cudowne prezenty od cudownej kobiety...
    Ale i Tobie talentu nie brakuje ;) Jestem zachwycona twoimi haftami ;) I gdybym sama umiała to wychaftowałabym pamiątkę z okazji zbliżającego się chrztu mojej Amelki... Niestety muszę obejść się smakiem ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam odczucia, że haft krzyżykowy, to zupełnie inna bajka i niewiele tu miejsca na talent :) Haft wstążeczkowy to zupełnie inna bajka...
      Madziu, gdybym tak mogła dysponować odrobiną więcej czasu, to chętnie podjęłabym się wykonanie takiej pamiątki, ale obecnie wygląda to tak, że zwykle haftuję tylko na przerwie w pracy i mam do dyspozycji mniej niż 30 minut, a to jest naprawdę niewiele.
      A kiedy odbędzie się chrzest?

      Usuń
    2. Kochana chrzest mamy 21 czerwca... A już 18 lecimy do Polski, bo właśnie tam odbędą się chrzciny :)
      Ale nie śmiem cię prosić :) Więc nie ma problemu :)

      Usuń
    3. No to zróbmy tak, ja nic nie mogę obiecać na 100% , ale zobaczę, czy coś uda mi się zrobić :)


      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Reniu, możemy się umówić tak, że jeśli tylko będziesz naprawdę miała czas to tak a jeśli nie to nie ma sprawy :) Powiem Ci, że trochę czuję się winna, że to na Tobie wymogłam hihihi
      Spokojnej nocy :) I wielkie dzięki

      Usuń
    5. Nie przejmuj się :) Ja po prostu nie mogę odmówić maluszkowi :))) Miałabym wyrzuty sumienia.

      Usuń
  15. Cudowne obrazki :) Dzięki Tobie trafiłam do Danusi, trochę przeglądnęłam jej posty i jestem pod wrażeniem jej prac. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem pod wrażeniem jej prac już od dłuższego czasu. Jest u niej co podziwiać. Cieszę się, że mogłaś tam trafić :)

      Usuń
  16. Naprawde jest co podziwiac! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty, obrazki są rewelacyjne :) Też mam cudeńka od Anstahe, dwa cudowne kotki w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, chyba widziałam te kotki u Ciebie :) Danusia jest wszechstronnie uzdolniona : )

      Usuń
  18. Cudowny jest ten haft wstążeczkowy, dostałaś piękny prezent. Cudownie otaczać się ludźmi, którzy mają dobre serce i jeszcze taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do haftu wstążeczkowego trzeba mieć naprawdę talent. Prace są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale skarby dostałaś. Te powoje powalają mnie z nóg, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prace Danusi zapierają dech w piersiach!!!! Szczęściara jesteś!

    OdpowiedzUsuń