sobota, 17 listopada 2012

80. Oprawiony haft i początek szydełkowej zajawki.

    Już od jakiegoś czasu naszą rodzinkę dopadła choroba i nie chce nam odpuścić!
Najmniejszy chorowitek po drugiej wizycie u lekarza dostał antybiotyk i  mam nadzieję, że w końcu zacznie mu się polepszać!
Tak sobie więc chorujemy jedeno po drugim i czas jakoś leci...
 
    
    Poza tym moja zajawka szydełkowo - drutowa  ciągle trwa. Zaczęłam od szydełka, bo jest łatwiejsze i mam też książkę z ktorej korzystałam stawiając pierwsze kroki.
Jestem w trakcie robienia szydełkowej chusty i jak na razie zużyłam jeden motek włóczki.
Zaprezentuję ją na blogu dopiero po skończeniu.
Poniżej pokazuję fragment chusty i włóczkę z której jest robiona, żeby nie było, że ściemniam :)
Kolory są odrobinkę przekłamane, szczególnie na pierwszym zjęciu, bo było ono robione w sztucznym świetle.
 
 
 
 
 
  Oprócz tego oprawiłam ostatni haft i  mam mężowskie słowo na to, że dzisiaj zawiśnie w jadalni:)
 
 
 
 
 Do następnego napisania :)
 
 
 

38 komentarzy:

  1. Hafcik mnie urzekł. piękne kolorki i temat super. Z kolei szydełko to moja słaba strona, trochę nim władam, ale o chuście nie ma mowy. Może jak zakupię jakąś książkę, to spróbuję. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, your framed cross stitch looks fantastic!!! I love it!!! The green colour of your wool is just mesmerising... Hope you feel better soon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda w świetnie dopasowanej ramie,piękna praca.Również
    robię chustę na szydełku,wykorzystałam wszystkie resztki wełen i robię kwiaty potem połączę w całość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten haft, taki delikatny, poprostu urzeka. a co do szydelka to dzialaj, ja sama stawiam pierwsze kroki i jakos idzie. zdrowia zycze :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i sam obrazek, i szczególnie jego oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny haft ,chusta też na pewno będzie sliczna :)Zdrówka dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka bardzo pasuje, dodaje urody hafcikowi. Niech Ci się chusta szybko robi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurujcie się szybciutko!
    Oprawiony hafcik jest po prostu cudny. Cieplutka chusta przyda się na pewno na nadchodzące chłody, zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten hafcik, a w tej ramce, to już cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. mężowskie słowo święta rzecz, oby zawisło! ;-) w ramce wygląda jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to niedobrze że was tak choróbsko zmogło,zdrowiejcie jak najszybciej:))hafcik w ramce wygląda ślicznie:))a mężowskie słowo(jak już wyżej napisano)rzecz święta:)))))Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. hafcik piekny :)
    a kolor robótki szydełkowej - obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik dodatkowo zyskał na urodzie :)
    Miłego szydełkowania :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramka wprost stworzona do tego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaki piękny hafcik :) a z chustą to życzę powodzenia oraz przyjemności w jej powstawaniu:)
    Wracajcie do zdrowia szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie oprawiony hafcik :) i czekam na chustę :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta wygląda obiecująco:) uważaj szydełko uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcik pięknie się prezentuję w tej ramce.Chusta na pewno będzie ładna. Bardzo lubię zieleń. Dużo zdrówka dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  19. zdrówka życzę, obrazek śliczny a pracy szydełkowej jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny:)))włóczka w pięknym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik piękny, ramka cudna! Zdrówka życzę wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik cudny :) Nie mogę się doczekać chusty :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ten haft nie mogę się napatrzeć!!!! a te cudowne zieloności szykują się do czegoś fajnego. Uwielbiam kolor zielony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauroczył mnie ten hafcik.Zdrówka dla Całej Twojej Rodzinki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrówka życzę całej rodzince. Herbatkę z dodatkiem świeżego imbiru polecam:)
    Świetnie ramka pasuje do hafciku i w otoczeniu zieleni:) Czekam na gotową chustę:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj:) prześliczny haft w prześlicznej oprawie!!!!
    nic dodać nic ująć:-)
    pozdrawiam cieplutko i duuuuużo zdrówka Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za wyróżnienie. Dziękuję za docenienie moich prac, ale nie wezmę udziału w zabawie, bo ostatnio dołączyłam do osób dla których najpiękniejszym wyrożnieniem jest komentarz. Mam nadzieję, że emnie zrozumiesz...
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ależ oczywiście, nic nie szkodzi. Ja uważam to za zabawę i nie każdy musi brać w tym udział :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. A Twój blog jak najbardziej zasługuje na wyróżnienie :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Świetny hafcik :) Ślę cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najpierw zdrówka dla całej Rodzinki oprawiony haft jest tak cudowny że nie mogę nic wykrztusić, wzdycham z zachwytu:) Naprawdę szczerze wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny jest ten elfowy wzór i kolory też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny hafcik,uwielbiam takie bajkowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sikoreczka z elfem w tej oprawie wygląda świetnie! Wybór lnu trafiony w 100%. No i en kształt dzwoneczka bardzo ładny. Poszukuje takich, tylko ciemniejszych bardzo usilnie i na razie bezskutecznie. Czy mogę Cię prosić o pomoc w namierzeniu sklepu, w którym się zaopatrzyłaś w takie dzwoneczki?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń