wtorek, 3 lipca 2012

58. Druga odslona ,, Karety ''

Niewiele mam czasu na haftowanie, ale zawsze kilka krzyżyków udaje mi się postawić.
Tak wygląda mój haft na dzień dzisiejszy:



Ostatnio oczywiście od męża J dostałam kolejnego storczyka. To już trzeci w mojej kolekcji.
Nie za bardzo przypadł do gustu mojemu synkowi, bo gdy ja byłam zajęta w kuchni postanowił chwasta usunąć z doniczki za łodygę i wesoło nim sobie pomachać. Na mój zrozpaczony okrzyk ,,co zrobiłeś ‘’odpowiedział ,,ocham ‘’ ( czytamy kocham ) i tak oto rozmiękczył moje serducho do tego stopnia, że uszło mu to bezkarnie!

Po tym wydarzeniu zakupiłam ziemię do storczyków, kilka doniczek i przesadziłam wszystkie trzy. Teraz mam tylko nadzieję, że nie padną.



Ostatnio taki oto miły widok ukazał się moim oczom:



W końcu! , bo ile można czekać na zielone pomidory (nie wspominając już o czerwonych)!



Jeszcze  tradycyjnie zdjęcia kwiatów :)









24 komentarze:

  1. No, no całkiem sporo jest już tych krzyżyków :)
    Twoje roślinki wyglądają super :)i to "kochanie" też nie zaszkodziło storczykowi.
    A na koniec pytanie podchwytliwe jak zaczynasz niteczki(haftowanie) na lnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identycznie jak na kanwie. Nigdy nawet się nie zastanawialam na tym, żeby zaczynać inaczej...
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Piękne masz kwiaty w ogrodzie chciałoby się ten czas ich kwitnienia zatrzymać na stałe.Powstanie znowu uroczy hafcik ,to prawda na robótki teraz jest mało czasu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie ukwiecony post!U mnie też pomidorki powoli sobie rosną.
    Ale haft...oj piękniusi!A kiedy będzie kopciuszek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochany synuś :)) Na pewno storczyk doceni te wyrazy miłości i odwdzięczy się pięknym kwitnieniem.
    W Twoim ogrodzie jest cudnie, kolorowo, kwieciście.
    Hafciku już sporo przybyło, niestety upalna aura nie sprzyja siedzeniu z igiełką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny hafcik powstaje, a storczyk cudny!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty.
    Nie mogę się doczekać, kiedy haft pojawi się w całej swojej okazałości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko lecisz z tymi krzyzykami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo jestem ciekawa jak kareta będzie wyglądała na białym tle. Do tej pory zawsze widziałam ją na lnie czyli wszystkiego rodzaju odcienie beżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest len. Na zdjęciu nie widać dokladnie...
      Ma kolor naturalny.

      Usuń
  9. Pięknie Ci powiedział, tez by zmiękczył moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. hafcik bedzie sliczny...dla mnie Twoje kwiaty sa przepiekne...a na takie wyznanie milosci kazde serce matki by zmieklo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybywa,przybywa tych krzyżyków ,jeszcze trochę i będzie co podziwiać.Cudne storczyki i przy takich słówkach ciepłych będą kwitły jeszcze bardziej.W ogródku ślicznie i kolorowo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Storczyki są piękne.Hafciku też przybyło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj kochana. Dziękuję za wizytę u mnie :) Dzięki temu mogłam tu trafić.
    Uwielbiam storczyki, ale niestety u mnie tylko w sypialni mają dobre warunki, bo tak to za ciemno.
    Buziaki

    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rośnie hafcik w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie u Ciebie,piękne kwiaty a dzieci są kochane nawet jak coś z psocą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci dzisiaj wieczoru Cudownego.
    By Szczęście było u boku Twego!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka piękna kareta nie może przecież zbyt szybko powstać:)))Za takie "ocham" wszystko można wybaczyć.Oj tam oj tam.Storczyk sobie zapewne poradzi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie u Ciebie! I na kanwie, i w ogrodzie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Myszki zapowiadają się słodko - kwiatki cudne - storczyk bajka :)

    OdpowiedzUsuń